2015. április 1., szerda

Mind melléírni, elírni, megírni, inkább nem...? Megfogni, nem nyúlni, ki tudja, hogy? Tudni, nem tudni? Izgulni örökké. Látni mindenhol. Mindenhol csak nézni. Buzogni elő mély forrásokból. Elapadó mély források feltörésében lubickolni. érezni ezernyi pillangót, repkedve tölteni meg gyomrot. húsomba vágni és nem érezni, fáj. mert amúgy éget és új. éget és a régi. mindmind régi, érez, lüktet, szúr és ismer. és izgulni, hogy hátha nem jó? és úristen itt. és jön. és már kilincs. és megint csak előtör. elbújt és megnyílik. megnyitja hajlékom. hajlékony vágyaim. előtör, megszúr, elsuhan. megmarad. ittmarad. éget, lüktet, akar. és kell. nekem kell. mert érzem, élek. hogy vagyok, hogy van a világ. és van mi. és nincs önzés. és féltékenykedés. mind csupasz. nincs titok, szitkozódás, átkos köpködés. csak tiszta mind. ez, amit akarok, ami kell.
mindig elírni. újraírni, kitörölni. égni. szörnyen szégyellni. szégyellni mosolyt. újraírni. megnyílni, de mennyire? kitörölni. piros arcom megérintni. sután nézelődni. mintha nem is én. mintha mi sem történt volna.
és illatok. illatok mindenfelé. hemzsegő kérődző illatfelhők. hömpölygő folyam.
elragad. nem kérdez.
igen, ez új. vagyis a régi. de valami teljesen más.
csak ennyi. ennyi ami kell. hemzsegő apró buborék. eláraszt. belül-kívül. mind akarja.
olyan, hogy sírni kell. mert szüntelen boldogság. mert rég volt. mert ez poros. ez nemvolt boldogság. rég csak szenvedés. sanyargatás. és mély fájdalom, tehetetlenség. mélysötét.
mert ezt akarta. akarta, hogy fájjon. akarta, hogy kibasszon velem. ő nem szeret. soha.
nincs. nincs ez. emelő karom elsorvadt. elfáradt a súly alatt.

és ez új. és én vagyok.
ez döntés. ez akarás. ez tudat. és érez.
és finom, puha. egészen halványsárga és bizarrul édeskés. és bennem van. az enyém. kaptam.
ez én vagyok.

és mindmind nem rólam szól.
őróla.
mind melléírni. neki. és kitörölni. izgulni. kilincs. itt van. csak áll. aranysárga. és bizarrul puha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése