2015. április 1., szerda

hiányod

mert mélyre ásni nem mindig jó. mert fáj. fáj neki. nem szabad közelebb menni. és földillat, mélyről felszakadt föld illata. a fű, amelyet most vágtak. egy darabka belőled. egy darabka, amit már tudok máshonnan látni. és legszívesebben vigasztalni. mert nem szabad, hogy így. hogy egyedül. hogy látni, bánt. amikor azt mondtad, nincs gáz. hogy elhittem.
mert elszakadt. mert egy ideig tartott és felbomlott. megbontott. feltört valamit és vártam. mindig vártam. néztem, izgultam.
és csak földillat. fű.

az érzés, hogy fáj.

és nem beszéltethetem ki veled.
én nem.

egy messzi, szikrázó, távolba futó út. egy kifogyhatatlan benzintank. három nap. és te.
szabadság.
egy felhő. csak egy tovasuhanó felhő lennél.
elengedve suhannál el innen.
ez túl reális, ez túl kemény most.

neked most puha kell. akaratos törtetés, baráttalan világ helyett méla közelség. bújás. szeretet.

mondtad, hogy kapcsolat nélkül sivár.

sivár utcáidon ma leveleket forgat csupán a szél.
megborzolt pilláidat nem feszíti fel semmi csillogás. és nem ezt érdemeled. mert ha nem velem vagy, létezel. változol. tisztességes vagy és nem hagysz átverést közel engedni magadhoz. a saját átveréseidet nem burkolod magadba.

de vak vagy.
gyengénlátó szemed tapogatózik körbe remegő hártyádon keresztül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése